Thursday 29 December 2011

i'm so scared to lose you just bcoz of the simply s***!

Setiap kali aku tukar nama seseorang dalam fon, mesti akan ada perubahan dalam perhubungan aku dan dia…tahu tak, BETAPA AKU BENCI KEADAAN INI! Saat aku dah mula mengingati nombor telefon dia,mesti ada saja yang tak kena…AKU BENCI!ya aku BENCI KEADAAN INI! Saat ini air mata aku bergenang. Aku sayang kau! Tapi jangan terfikir aku lebih…tak pernah lebih apatah lagi kurang…aku cuma tak nak kehilangan kau hanya disebabkan benda-benda BODOH…kau selalu buat aku tersenyum…tapi kali ini kau buat aku menangis kerana MUNGKIN kesilapan aku sendiri…Ya Allah,berikan ketenangan dalam hubungan kami…Kau lindungilah perhubungan ini…jangan ada persengketaan yang boleh merenggangkan…sesungguhnya aku tak mahu semua itu terjadi…dan sesungguhnya Engkau mengetahui SEPENUHNYA TENTANG HATI HAMBA-MU INI…amin Ya Rabb…

No comments:

Post a Comment