Wednesday 11 January 2012

twin K~

kita semua ada 'twin K'...mungkin 'twin K' anda sihat...bagus!kalau anda menjaganya dengan baik...tapi saya tidak....saya mencampak nikmat yang Allah bagi kepada saya untuk saya hidup selesa..sekarang saya hidup dalam tekanan yang sedikit mengganggu kehidupan hari muka saya...Allah memberi saya ujian ini dan sudah pasti Dia tahu bahawa saya mampu menjalani dugaan ini...sakit...sangat sakit...Dia tahu...Maha Tahu...tapi saya tak boleh mengalah...saya perlu terus kuat untuk melihat senyuman orang lain...namun sekiranya saya tak mampu bertahan untuk terus berpura2 tersenyum dan ketawa didepan semua orang, biarkan saya terlantar hanya saya seorang tanpa melibatkan orang lain untuk menanggung kesengsaraan ini...saya tak mahu mereka menghabiskan duit dan tenaga mereka untuk saya yang mungkin suatu hari nanti tiada gunanya lagi.........................

No comments:

Post a Comment