Sunday 12 February 2012

cArA Aku~

salam...

maaf..aku hidup ikut cara aku..
aku nak buat apa aku punya suka
apa yang aku buat untuk gembirakan hidup aku yang satu ni
sebab tu aku cuba gembirakan orang lain
kalau mereka gembira,
aku akan paling gembira
PUAS!
aku takut nak menyakiti org2 yang aku sayang
lebih2 lagi kalau mereka sakit dan pendam
dan lebih2 lagi kalau sakit itu puncanya AKU!
aku terlalu menjaga
aku terlalu obses melihat senyuman mereka
dan aku terlebih obses untuk membuat mereka tersenyum...
jangan marah aku
jangan tanya aku
jangan pertikaikan aku
aku buat semua itu kerana hidup kita masing2 hanya sekali
ya,hanya sekali..
maka,disebabkan itu..
aku sengaja beri peluang pada diri aku
untuk buat apa yang aku suka
izinkan aku menggembirakan kamu...
itupun kalau kamu ingin melihat kegembiraan aku
jangan halang apa aku nak buat
kerana aku masih tahu hukum hakam
walau bukan tahap arif
aku bahagia, walau payah
"membahagiakan orang lain buat hidup aku lebih bermakna"

No comments:

Post a Comment